Edukacinis užsiėmimas „Kas Baltijoje gyvena?“

Renginio informacija
Kategorijos: Kita
Skirta klasėms: 1-4
Kaina mokiniui: 5 EUR
Paslauga vyksta tik kultūros įstaigoje: Klaipėdos m. sav. Klaipėda Smiltynės g. 3, Klaipėdos m. sav.
Renginio trukmė: 45 min.
Galimas mokinių ir juos lydinčių asmenų skaičius vienoje teikiamoje paslaugoje: 15 - 30
Plačiau: www.muziejus.lt
Organizatorius
Lietuvos jūrų muziejus
edukacija@muziejus.lt
+370 659 21932
Paslaugų teikėjo pastaba: Užsiėmimas vyksta muziejaus ekspozicijoje
Aprašymas

Edukacinis užsiėmimas „Kas Baltijoje gyvena“ yra skirtas pažinti Baltijos jūrą, tačiau dalyviai, tyrinėdami Baltijos jūros vystymosi periodus, ieškodami faktų apie jūroje esančią gyvybę, domėdamiesi Baltijos jūros geografine padėtimi, tyrinėdami ekologinius pokyčius, ieškos ir asmeninio santykio su Baltijos jūra. Baltijos jūrą pasitelkus kaip priemonę ugdyti vaikų sąmoningumą ir atsakomybę už juos supančią aplinką, bus ieškoma būdų, kaip asmeniškai prisidėti prie Baltijos jūros išsaugojimo ir ekologinės žinutės skleidimo.

Užsiėmimo tikslas – supažindinti vaikus su Baltijos jūra, ugdyti supratimą apie Baltijos jūros ekosistemą, mokyti sąmoningumo ir skatinti prisiimti atsakomybę už savo kasdienę veiklą.
Užsiėmimo uždaviniai:
• Naudojant vaizdinę medžiagą per laiko sąvoką paskatinti vaikus tyrinėti Baltijos jūros vystymosi stadijas, aptariant, kaip vystėsi jūra, kaip keitėsi jos krantai, kaip keitėsi jos sandara.
• Tyrinėti muziejuje esančius eksponatus (jūrų tarakonas, ciegorius, jūros pušys, ruoniai, Baltijos jūros kiaulė ir kt. ), pasitelkiant dalyvių smalsumą ir bendradarbiavimą (keliant klausimus ir skatinant darbą grupėse), padėti suvokti Baltijos jūros įvairovę.
• Skatinti smalsauti pasitelkiant pojūčius (skonis, kvapas ir kt.) per praktines veiklas (ragaujant, liečiant ir kt. ). Vaikai kviečiami atrasti, tyrinėti.
• Skatinti atsakomybę už mus supančią aplinką per kasdienius pavyzdžius (kaip aš galiu prisidėti prie Baltijos jūros ekosistemos išsaugojimo rūšiuodamas, saikingai vartodamas).

Veiklos konstruojamos taip, kad ugdytų gebėjimą bendradarbiauti (darbas grupėse, laiko planavimas, bendros veiklos). Remiantis asmeninėmis patirtimis, muziejaus eksponatų žinutėmis, pasitelkus vaikų natūralų norą abejoti nusistovėjusiomis normomis bei įgimtą smalsumą, vaikai bus skatinami pažinti Baltijos jūrą ir ja rūpintis. Iš arčiau pažįstant Baltijos jūros faunos įvairovę, lengviau atrasti savo asmeninį santykį su ja.
Iš 1–2 klasių vaikų tikimasi didesnio pastabumo, platesnio požiūrio į tai, kas vyksta šalia jų.
Iš 3–4 klasių vaikų tikimasi, kad jie mėgins suvokti pasaulio globalumą, pradės mąstyti apie jų pačių daromą įtaką aplinkai, didės jų domėjimasis šalia esančiais, silpnesniais ir mažesniais.
Patyriminei veiklai, kritinio mąstymo ugdymui yra sukurtos originalios šiuolaikinių technologijų edukacinės priemonės, laboratorinė įranga.

Kultūros paso paslaugas gali rezervutoti/užsakyti tik mokyklos vadovo paskirtas asmuo - koordinatorius. Norėdami sužinoti koordinatoriaus kontaktus, spauskite čia.
Renginio kalendorius
Norėdami užsakyti paslaugas turite prisijungti .

Grįžti