Dėmesio! Mokinių skaičius užkrautas iš mokinių registro, kiekvienam mokiniui skiriant 12 EUR. Daugiau info pateikta DUK.
Literatūra

Edukacija su rašytoja Ilona Ežerinyte "Verkti ar veikti?" (Nuotolinė paslauga)

Edukacijos pagrindas – konkrečios knygos siužetas (šešiolikmetė Lina po tėvų skyrybų pasirenka gyventi su tėvu, o tam išvykus gydytis nuo alkoholizmo, lieka visiškai viena.
Atsitiktinai ji pakliūva į bendraamžės Eglės įkurtą Verksnių klubą, kur susirinkę paaugliai išsipasakoja vieni kitiems savo bėdas. Lina užjaučia savo bendraamžius, tačiau jai atrodo, jog vien dejuoti neužtenka, problemas reikia spręsti – veikti.). Ekrane rodoma ir garsiai skaitoma apysakos ištrauka apie vieną iš veikėjų Maruką, patiriantį smurtą šeimoje. Knygoje Marukas pasirenka pabėgimą iš namų. Su paaugliais diskutuojama – o kokie kiti galimi jo problemos sprendimo variantai? Taip žadinamas mokinių divergentinis mąstymas – gebėjimas ieškoti daugiau pasirinkimų, daugiau išeičių. Suskirstyti į grupes (Zoom programos kambarius) edukacijos dalyviai gauna kitą paauglio probleminę situaciją ir turi pasiūlyti daugiau negu du problemos sprendimo būdus, savais žodžiais nusakyti kitoms grupėms gautos problemos esmę ir pristatyti savo siūlomas išeitis iš padėties. Tokia edukacija skatina domėjimąsi paaugliams skirtomis knygomis ne tik kaip grožine literatūra, bet ir kaip terapine priemone, padedančia suvokti, kad ne tik tu susiduri su problemomis ir kad visos problemos turi daugiau nei vieną sprendimo variantą.
Skulptūra, Etninė kultūra

Ką pasakoja Šilavoto Davatkyno muziejaus skulptūros

Edukacinės ekskursijos „Ką pasakoja Šilavoto Davatkyno muziejaus skulptūros” metu pristatomos tautodailininkų kurtos medinės skulptūros, kurios vaizduoja šventuosius. Šios veiklos
tikslas supažindinti moksleivius su Krikščioniškąja ikonografija, šiuolaikine Lietuvos tautodaile, krašto istoriniu identitetu bei ugdyti jaunimo kultūrinį - paveldosauginį sąmoningumą. Uždaviniai: įtraukti moksleivius į gyvą, patyriminį Krikščioniškosios ikonografijos, tautodailės pažinimą. Sudominant gamtos ir kultūros santykiu ugdyti vaikų pastabumą, gebėjimą orientuotis ir suprasti kultūros simbolius. Ekskursijos metu taikant klausimų metodiką, skatinti vaikus dalintis mintimis, diskutuoti, interpretuoti pateikiamą medžiagą. Naudojami metodai: edukacinių ekskursijų metu pasitelkiama vizualinė medžiaga (nuotraukos,), papasakojama kiekvienos skulptūros, reikšmė, simbolizmas, ieškoma šios ikonografijos atitikmenų šiandienoje. lyginamuoju metodu, pasitelkiant skirtingas priemones, pristatomas ekskursijos turinys. Tai sportiška, dinamiška ir aktyvi ekskursija, kurioje grožėsimės skirtingomis skulptūromis, kurios yra išdėliotos takelyje nuo Šilavoto Davatkyno muziejaus iki Šilavoto Švč. Jėzaus širdies bažnyčios. Šis takelis vadinamas „Davatkėlių takeliu”. Ekskursija yra pritaikyta skirtingo amžiaus mokiniams. Rezultatai: Edukacijos pagalba moksleiviams suteikiama galimybė giliau pažinti krikščionybės, kultūros vertybes, edukacinės ekskursijos veiklos skatinama pagarba ir domėjimasis istorija, kultūra, tautodaile, paveldu ir jo tausojimu.
Dramos teatras

Istorinis spektaklis ” Šimtmečio moterys”

Istorinis- dokumentinis spektaklis, skiriamas pirmosioms Lietuvos feministėms – garsiausioms Lietuvos tarpukario moterims, ponioms, kurios savo kūryba ir veikla prisidėjo prie valstybės
atstatymo darbų. Tai spektaklis, padedantis geriau suprasti ir įsiminti mūsų valstybės istoriją, skatinantis didžiuotis mūsų valstybe.
Muzika

Gitara Ispanijoje II (Nuotolinė paslauga)

Edukacinių klasikinės gitaros muzikos koncertų metu kartu su klausytojais stengiamasi atsakyti į kelis pamatinius klausimus: ar klasikinė muzika šiandien tebėra graži, suprantama ir
reikalinga? Ir, žinoma, kodėl?.. Veiklos turinį sudaro klasikinės muzikos kūrinių pristatymas ir atlikimas klasikine gitara – tokie koncertai rengiami nuotoliniu būdu. Edukacinių koncertų muzikinį repertuarą sudaro skirtingų meninių epochų bei kompozitorių sukurti kūriniai - gyvai atliekamos ir betarpiškai pristatomos bei komentuojamos J. S. Bach, N. Paganini, F. Sor, I. Albeniz, B. Dvariono ir kitų kompozitorių kompozicijos. Klasikinės gitaros muzikos koncertas švietimo įstaigoje trunka 1 akademinę valandą (45 min.), nuotoliniu būdu grojama ir bendraujama su vidutiniškai nuo 30 iki 100 įvairaus amžiaus mokinių kartu su mokytojais
Literatūra, Kita

Virtualus literatūrinis susitikimas „Laiškai pasauliui“ (Nuotolinė paslauga)

Virtualus susitikimas, kurį veda skaitytojų ir literatūros kritikų įvertinta rašytoja Ignė Zarambaitė, vyksta per „Zoom“ arba „MS Teams“ platformą (pasirinktinai). Dalyviams nereikia
turėti jokių papildomų priemonių. Interaktyvaus nuotolinio susitikimo metu autorė pasakoja apie savo knygas „Emilio laiškas“, „Slapta laiškų rašymo agentūra“, „Pašto pelyčių nuotykiai Šiaurėje“. Knyga „Emilio laiškas“ laimėjo antrojo Nacionalinio vaikų literatūros konkurso metų debiuto nominaciją, buvo įtraukta į mokiniams rekomenduojamų knygų sąrašą, ištraukos publikuotos antrokų lietuvių kalbos vadovėliuose „TAIP!“ (leidykla „Šviesa“). Trilogijoje rašoma apie pašto pelytes Bertą, Liudviką ir Goją, kurios slapta padeda miestelio žmonėms. Pagrindinė kūrinių mintis – kad ir koks esi ar jautiesi esąs mažas, pasiryžęs gali atlikti didžiulius žygdarbius. Stiprybė slypi ne išorėje, o viduje. Pasitelkus vaizdines priemones (MS PowerPoint) atskleidžiami veikėjų charakteriai, pasakų siužeto, teksto ir iliustracijų kūrimo subtilybės. Autorė skaito knygų ištraukas, kartu su vaikais diskutuoja apie paštą, laiškus, tikrą draugystę, drąsą, bendradarbiavimo naudą, stebuklus, kuriuos galime sukurti mes patys, aptaria pašto pelyčių savybes, joms padėjusias įveikti sunkumus, pasiekti tikslą. Dalyviai įtraukiami į interaktyvias laiško rašymo, apipavidalinimo užduotis. Po susitikimo vaikai tęsia pažintį su autore elektroniniais ir popieriniais laiškais. Paslaugos dinamiškumas, heterogeniškumas užtikrina vaikų su skirtingais poreikiais ir pomėgiais įsitraukimą, jų bendrųjų gebėjimų ugdymą.
Kultūros paveldas, Etninė kultūra

BALFOLK ŠOKIAI

Tradiciniai šokiai šokami atliekant tik gyvai muzikai su tradiciniais instrumentais (armonika, smuikas, būgnas, mandolina). Tradicinių šokių reiškinys tampa tarptautinis. Ir tai parodo
iš kitų šalių atkeliaujantys tradiciniai šokiai į Lietuvą lengvai perimami ir išmokstami (latvių, estų, baltarusų, lenkų ir kt.). Reikia pasidžiaugti, kad Lietuvoje šokiai sąmoningai kultivuojami, jų mokoma turint tikslą juos išsaugoti ir panaudoti kasdieniuose pasilinksminimuose. Balfolk – tai socialinių šokių srovė, kadaise atsiradusi kaip nauja šokio forma, besiremianti tradicinių šokių pagrindais. Balfolk - modernus būdas šokti tradicinius šokius. Tradicinius šokius žmonės pradėjo šokti be kostiumų, dėl savo smagumo, taip šokis transformavosi į kažką laisvo. Svarbu įgyti pagrindus savosios kultūros, o vėliau bendruomeniškumo principu solidariai priimti ir kitų tautų plintančius šokius, jų stilius, charakterius.
Dailė, Kita

„Popieriaus transformacija – magnetuko kūrimas su Panemunės pilies atvaizdu - bareljefu“

„Popieriaus transformacija – magnetuko kūrimas su Panemunių pilies atvaizdu“ tikslas – per kūrybos procesą supažindinti 1–4 klasių mokinius su „Papjė mašė“ technika ir sukurti magnetuką
pasirinktos Panemunės pilies atvaizdu. Numatoma veikla ir siektini rezultatai: I dalis - edukacinis užsiėmimas pradedamas trumpa apžvalga po meninkės Sandros Mielkaitytės personalinę parodą „Rėmai svajonėms“, sukurta iš „papjė mašė“ masės, laimėjusios profesionalų grupėje I vietą „Kita Forma“ surengtame konkurse. Funkcionalių daiktų apžvalga ir įvertinimas. Susipažįstama su „Papjė mašė“ masės gamyba. Trukmė – 15 min. II dalis - praktinėje dalyje dalyviai kurs pasirinktos Panemunės pilies atvaizdą magnetuką iš „Papjė mašė“ masės. Dalyviai bus aprūpinti visomis kūrybai reikalingomis priemonėmis ir medžiagomis. Trukmė – 45 min. Edukacijos rezultatas – praplečiamas dalyvių kultūrinis akiratis, dirbdami grupėje ir kiekvienas individualiai, jaunieji kūrėjai pamatys, kokią plačią įvairovę galima gauti dirbant ta pačia technika. Kiekvieno dalyvio sukurtas darbelis - tai meninių bei vizualinės teorijos žinių įgijimas, praktinis jų panaudojimas užsiėmimo metu, socialinių, pažinimo bei iniciatyvumo ir kūrybingumo kompetencijų lavinimas, puoselės bendravimo bei bendradarbiavimo, smulkios motorikos įgūdžius, įgytą patirtį gebės kūrybiškai pritaikyti. Užtikrinamas ir specialiųjų ugdymo poreikių mokinių įtraukimas į bendrą veiklą. Po užsiėmimo kiekvienas dalyvis parsineš savo darbelį – iš „Papjė mašė“ masės pagamintą pasirinktos pilies atvaizdą - magnetuką. „Popieriaus transformacija – magnetuko kūrimas su Panemunės pilies atvaizdu“ - tai įkvepianti socialinė misija ir žaidimas kartu: • Atrask ir pamatyk tai, kas aplink tave nauja! • Kurk - išlaisvink savo vaizduotę! • Žaisk - įkvėpk savo kūriniui gyvybę! • Dalinkis savo idėjomis su kitais! • Įkvėpk aplinkinius ir pats semkis įkvėpimo iš kitų! Šioje idėjoje svarbiausia ne tikslas, o pati kelionė!
Dramos teatras, Kita

Lazeriai, eksperimentai, sprogimai ir kelionė laiku - spektaklis "Eureka!"

Eureka efektas – tai staigus ir netikėtas problemos sprendimo suvokimas. Ar nebūtų įdomu pamatyti tą momentą, kai visų laikų garsiausi mokslininkai patyrė savo EUREKĄ? Nusikelkime laiku
kartu su linksmaisiais mūsų aktoriais, kurie įkūnys tokius mokslininkus, kaip Archimedas, Izaokas Niutonas ir kartu patirkime atradimo džiaugsmą. Lazeriai, eksperimentai ir sprogimai pavers šią kelionę neužmirštamu nuotykiu. Įvairūs eksperimentai bus perteikiami ne tik teoriškai, bet ir praktiškai – sprogimai, ugnies kamuoliai ir garų geizeriai privers kiekvieną aikčioti iš nuostabos ir ilgam pasiliks atminty. Forumo teatro principu pastatytas spektaklis leis žiūrovams patiems iškelti problemas, pasiūlyti sprendimo būdus ir taip nulemti pasirodymo eigą. Viso renginio metu mokiniai bus kviečiami aktyviai dalyvauti diskusijose su vedėjais, įsitrauks į pasirodymą savo idėjomis ir pasiūlymais. RGB projekcinio lazerio filmukai padės lengviau suprasti eksperimentuose vykstančius procesus ir sukurs magišką atmosferą. Pagrindinis renginio tikslas - skatinti vaikų kultūrinį sąmoningumą per kūrybiškumo ir kritinio mąstymo ugdymą. Taip pat populiarinti mokslą parodant nuostabiąją jo pusę. Renginio metu mokiniai pagilins istorijos, fizikos ir chemijos žinias, - o svarbiausia – labai linksmai praleis laiką!
Etninė kultūra

Edukacinė programa "Užgavėnės" (5 - 8 kl.) (Nuotolinė paslauga)

Užsiėmimo dalyviai supažindinami su kaimiškomis ir miestietiškomis Užgavėnių šventės tradicijomis. Pristatomos elitinės Užgavėnių tradicijos Vakarų Europoje ir Lietuvoje. Didesnis
dėmesys skiriamas kaimo Užgavėnių apeigoms: pasivažinėjimo, laistymosi, supimosi, būrimų prasmėms. Akcentuojamas apeiginis pasidalijimas maistu, simbolinė vaišių gausa, gamtos permainas lemiantys žmogaus veiksmai. Pristatomi persirengėlių būrio personažai: gyvūno, žmogaus, antgamtinių padarų pavidalo kaukės. Išryškinama savo - svetimo priešprieša. Didesnis dėmesys skiriamas „žydui“ – svarbiausiam persirengėlių būrio personažui. Kuriamos persirengėlių būrio oracijos.
Kultūros paveldas, Etninė kultūra

"Aš ne molis"

Edukacijos „Aš ne molis“ tikslas – sudaryti sąlygas vaikams naudojant įvairias kūrybinio darbo technikas pažinti savo krašto kultūros paveldą, bendrauti tarpusavyje, ugdyti toleranciją.
Užsiėmimų metu 5–6 klasių mokiniai supažindinami su regiono istoriniais radiniais. Kūrybinio proceso metu naudodami molį kuria pasirinktą gaminį. Edukacijos metu naudojami įvairūs metodai: pasakojimas, diskusija, minčių lietus, demonstravimas, aiškinimas, stebėjimas , individualus ir grupinis kūrybinis darbas.
Rodomi įrašai: 1 - 102 683