Dailė, Skulptūra

Modelino istorija

Modelinas (polimerinis molis) yra lipdoma medžiaga, savo konsistencija labai panaši į plastiliną. Jo panaudojimo galimybės - labai plačios: juo kuriami žaislai, papuošalai, indai,
paveikslai, rėmeliai ir t.t. Tai puiki priemonė skatinanti vaikų kūrybiškumą, drąsą kurti, improvizuoti ir realizuoti kūrybines mintis rankomis. Edukacijos tikslas: supažindinti vaikus su šiuolaikiniu skulptūros menu, moliu, keramika, vystyti motorinius gebėjimus, ugdyti kūrybiškumą, toleranciją, kantrybę, pakantumą sau ir savo draugų darbams, gebėjimą išreikšti mintis ir idėjas rankomis, skatinti vaikų domėjimąsi menu, bet prasmingą ir įdomų laisvalaikio praleidimą. Mokiniai supažindinami su šiuolaikiniu skulptūros menu, kuris skatina kitokį, netradicinį mąstymą ir netradicinį matymą ne tik mene bet ir gyvenime. Ugdysime toleranciją visoms meno formoms. Edukacijos metu sukurtą dirbinį mokiniai išsineša į namus.
Kultūros paveldas, Kita

Pogrindžio leidybinė veikla Kronika

Ar žinote kaip gyveno ir ką veikė pogrindžio sąlygomis Lietuvoje moterų bei vyrų vienuolijos? Aplankysime du vienuolynus Kauno senamiestyje Jėzuitus ir Eucharistinio Jėzaus seseris.
•Edukacijos metu sužinosite kaip veikė Lietuvoje vienuolynai pogrindžio sąlygomis ir kaip kai kurie kunigais ir seserys vienuolės leido pogrindinę Katalikų Bažnyčios kronika. Kaune 1972 metais buvo išleistas pirmasis Kronikos numeris. Turėsime galimybę pamatyti išlikusius pirmuosius Kronikos numerius bei priemones, su kuriomis buvo dirbama. Žaisme vaidmenų žaidimą - mokysimės kaip paslėpti spaudą, ieškosime pogrindinės spaudos, skaitysime autentiškus to meto Kronikos tekstus ir turėsime pervežti ją į "užsienį".
Fotografija, Kita

Vizualinės kūrybinės dirbtuvės (Nuotolinė paslauga)

Vizualinės kūrybinės dirbtuvės skirtos moksleiviams, kuriems patinka fotografuoti. Nuotolinių dirbtuvių metu mokiniai susipažins su aukštos meninės ir kultūrinės vertės vizualiniais
kūriniais, aptars pagrindinius vaizdo kūrimo principus ir elementus. Praktinių užsiėmimų metu galės praktiškai prisiliesti prie fotografijos kūrimo procesų (sukuriant trijų nuotraukų kompozicijas), taisyklių taikymo, išgirsti naudingų patarimų, kaip kurti kokybiškus ir meniniškus produktus bei bus nukreipti kur gilinti savo žinias, praktinius įgūdžius norint tapti profesionaliais vaizduojamojo meno kūrėjais.
Etninė kultūra

Kerpame simetrinę kompoziciją

Analizuojame įvairiomis karpinių technikomis sukurtus kūrinius. Aptariame dažniausius tradicinių karpinių motyvus. Išskiriame taikomojo ir vaizduojamojo pobūdžio karpinius. Plačiai
apžvelgiame karpinių pritaikymo galimybes. Aptariame Gyvybės medžio ir tradicinės augalinės simetriškos kompozicijos pavyzdžius. Praktinės dalies metu praktiškai bandome sukurti simetrišką augalinę kompoziciją: išsipiešiame, iškerpame ir priklijuojame. Visi šie karpinio kūrimo etapai detaliai paaiškinami, praktiškai pademonstruojami. Užsiėmimo pabaigoje galime aptarti savo sukurtus originalius karpinius. Juos mokiniai išsineša į namus arba klasėje eksponuoja savo karpinių parodėlę.
Šokis

,,Atrask judesį savyje,, praktinis, pažintinis ir kūrybinis užsiėmimas

Šokis turi didžiulę įtaką žmogaus nuotaikai. Įrodyta, kad judėjimas šokio ritmu mažina nerimą, stresą. Žmogus pradeda pozityviau vertinti save, savo gebėjimus, šeimos narius, draugus,
jį supančią aplinką. Šokio metu žmogaus organizme išsiskiria laimės hormonas endorfinas. Jis mažina skausmą ir stresą, sukelia geros savijautos būseną. Šokdami vaikai sustiprina trumpalaikę ir ilgalaikę atmintį, sukuria naujus ryšius smegenyse, „aštrina“ suvokimą, greitina reakcijas. Šokis draugų būryje didina socialinę integraciją, vysto socialinius įgūdžius, komunikabilumą, didina draugų ir bendraminčių ratą, o visa tai veikia teigiamu grįžtamuoju ryšiu mūsų emocinei sveikatai. Tai pajusti jums padės šokėja –choreografė Indrė Puišytė Šidlauskienė. Atrask judesį savyje - tai šokis per žaidimą, atliekant tam tikrus judesio , ritmo pratimus vaikams atvers suvokimą jog kiekvienas mūsų kasdienybėje atliekamas judesys ir yra šokis. Mes improvizuosime, ieškosime naujų judėjimo būdų, išgirsime muziką kitaip, mokysimės kurti, bendrauti ir bendradarbiauti, laisvai reikšti savo mintis ir emocijas ne tik žodžiu bet ir kūnu. Mūsų tikslas ugdyti kūrybingą asmenybę, skatinti pasitikėjimą savimi, atskleisti kiekvieno skirtingus gebėjimus ir individualumą, stiprinti bendradarbiavimą tarpusavyje, stiprinti socialinius įgūdžius ir pajausti meilę judesiui. Indrė Puišytė Šidlauskienė šiuolaikinio šokio šokėja, buvusi Kauno šokio teatro aura trupės narė, Projekto ,,Kūrybinės partnerystės ,, komandos nare-praktikė, šiuo metu choreografė, lektorė –pedagogė (dirbanti su įvairiomis amžiaus grupėmis) , nuolat kurianti choreografiją, vaidmenis bei edukacines programas ne tik šokio , bet ir Lietuvos dramos teatrų scenose .
Skulptūra, Daugiakultūriškumas

Kūrybiniai eksperimentai ir keramikos su augalais dirbtuvės

Paslaugos metu bus lipdoma moliu, spaudžiami gyvi augalai ant gaminio atskleidžiant augalo unikalumą, raštą, formą bei struktūrą. Gaminiai bus dekoruojami poglazūriniais dažais.
Kita

Laiškas svajonei

Užsiėmimo "Laiškas svajonei" metu mokiniai turi galimybę skirtingais aspektais pažvelgti į savo svajones, jose glūdinčius poreikius ir baimes, trukdančias svajonių
įgyvendinimui. Užsiėmimo metu fotografijos, literatūros ir muzikos sintezė įgalina dalyvius sąmoningam savęs ir kito stebėjimui, naujoms įžvalgoms. Kaip viskas vyksta? Užsiėmime naudojamos POINTS OF YOU™ priemonės: klausimų korteles, kortelės su vienu žodžiu ar kelių žodžių junginiu, fotografijų kortelės, skaitomos ir aptariamos istorijos, užduodami klausimai. Kortelės sukurtos taip, kad žvelgiant į jas aktyviai veiktų abu žmogaus smegenų pusrutuliai: dešinysis – atsakingas už emocijas ir intuiciją, ir kairysis – atsakingas už loginį ir analitinį mąstymą. Fotografijos stebėjimas stimuliuoja dešinįjį, kūrybiškumą valdantį smegenų pusrutulį, tuo tarpu žodis, parašytas ant tos pačios kortelės, aktyvuoja kairiąją, analitiškąją smegenų dalį. Užsiėmime naudojamos kortelės (fotografijos, klausimai, žodžiai), istorijos ir citatos padeda išlaisvinti asociatyvų mąstymą ir pažvelgti į nagrinėjamą temą iš kitos perspektyvos. Kokia yra užsiėmimo eiga? Užsiėmimas vyksta 4 etapais: PAUZĖ – sąmoningas stabtelėjimas. Šis etapas padeda nurimti ir, atitrūkus iš skubėjimo pilnos kasdienybės, susitelkti į savo vidų. Šiame etape dažniausiai kelias minutes tyloje klausomasi muzikos. Po to vyksta dalinimasis potyriais, įžvalgomis. Stebimo ir fiksuojamos skirtingos reakcijos. IŠPLĖTIMAS - šiame etape moksleiviai išbando keletą (iš daugybės) skirtingų šio užsiėmimo metodų, dalinasi savo įžvalgomis su vienu, keletu ar net visais užsiėmimo dalyviais. SUSITELKIMAS – sąmoningas pasirinkimas. Susitelkiame į giliausias kiekvieno įžvalgas. Naudojame klausimus, padedančius išgryninti naujai atrastus suvokimus. VEIKSMAS – naujos realybės kūrimas. Moksleiviai sukuria asmeninius veiksmų planus, padedančius veiksmu įtvirtinti užsiėmimo metu gimusias naujas įžvalgas
Dailė, Dizainas

3D rašiklis - kūrybiškiems moksleiviams

Puiki galimybė susipažinti ir išmokti naudotis su naujos technologijos priemone - 3D rašikliu. 3D rašiklis tai didesnė nei įprasto rašiklio versija, vietoj rašalo yra naudojamas
plastikinis siūlas ( PLA ). 3D rašiklis veikia išspaudžiant įkaitintą plastiką. Po kelių sekundžių plastikas sukietėja ir išlaiko bet kokią formą. Plastikas atvėsta į vientisą ir stabilią struktūrą, leidžiančią sukurti trimatį daiktą, kurį galima paliesti, palaikyti, pastatyti. Pieštukams naudojamas PLA plastikas yra visiškai saugus ir netoksiškas, neskleidžia nuodingų dūmų. Su 3D rašikliais galite turėti kitokią dailės pamoką ar klasės šventę. Trumpos teorinės dalies metu supažindinsime su 3D rašiklio veikimo principais ir darbo metodais, išmokysime jais naudotis, parodysime žymių menininkų darbus, mūsų padarytus pavyzdžius. Praktikos metu siekiame, kad kiekvienas mokinys savo darbą padarytų kruopščiai, kūrybingai ir atsakingai. Siūlome pasigaminti teminių dekoracijų Valstybinių švenčių progoms. Velykoms šiuo ypatingu rašikliu pasidaryti kiaušinių ir juos išmarginti. Kalėdoms pagaminti eglutę ir ją išpuošti. Taip pat tai būtų originalios dovanėlės Mamyčių dienos ar kitos šventės proga. Atvykstame į jūsų mokyklą arba kviečiame atvykti pas mus į Panevėžį. Darbelį daro visi vienodą, pagal mūsų duotą pavyzdį, kurį parsineša namo prisiminimui. Vyresnių klasių mokiniams siūlome daryti vieną bendrą darbą. Praktinį darbą pritaikome pagal moksleivių amžių.
Šokis

Šokio spektaklis „Aside“ ir edukacinis užsiėmimas

Ar kalbėtume apie odos spalvą, seksualinę orientaciją, negalią, lyčių skirtumus ar kilmės vietą – visi norime rasti savo vietą visuomenėje. Šokio spektaklis „Aside“ gilinasi į
saviraiškos, noro būti suprastam, atstūmimo ir ryšio paieškų temas. Dviejų šokėjų nepaliaujamas, jautrus, tikslus judesys ir atšiauri elektroninė muzika scenoje atveria trapias žmonių santykių kūrimo pastangas. Žiūrovus įtraukia intymi spektaklio atmosfera, verčianti kvėpuoti vienu ritmu, o geriausiu 2017-aisiais pripažintas šokėjų duetas paperka nepriekaištingu ir technišku atlikimu. 2017 m. už spektaklį šokėjai pelnė „Auksinį scenos kryžių“ „Metų šokėjo“ kategorijoje ir buvo nominuoti „Metų choreografo“ kategorijoje. Idėjos autoriai, choreografai, šokėjai: Niels Claes, Gintarė Marija Ščavinskaitė Muzikos dizaineris: Andrius Stakelė Kostiumai: One Wolf Rekomenduojama: 12+ Trukmė: 50 min + 20 min edukacinis užsiėmimas jaunimui su spektaklio atlikėjais
Kinas

Edukacinio kino kūrimas (1–4 kl. mokiniams ir 5–8 kl. mokiniams) (Išvažiuojamoji)

Vaikams patinka filmuoti, filmuotis o gal tiesiog norite sužinoti kaip gimsta filmai? Žavi įvairios šiuolaikinės medijos? 1-8 klasių mokinius kviečiame į Edukacinio kino dirbtuves!
Kinas visada palieka savo pėdsakus, tad atsiminimui savo sukurtą filmuką mokiniai gaus DOVANŲ! Kinas puiki vaiko, kuris ieško savęs saviraiškos priemonė, nes KINO DIRBTUVĖSE vaikai gali atrasti, tai kas labiausiai patinka. Kiekvienas atėjęs pabando, filmuoti, vaidinti, kurti scenarijų ar patapti režisieriumi. Vaidyba, bendravimas su įvairiais žmonėmis ir bendraminčiais, kūrybinė veikla, tai viskas ko reikia augti kūrybiškomis asmenybėms. Kinas leidžia vaikams patiems peržiūrų metu pasidžiaugti savo sukurtais darbais, nes jiems nebereikia lipti į sceną ir baimintis, kad pamirš tekstą, tad Kino studija siekia realizuoti vaikų idėjas, leisti jiems atrasti save. Užsiėmimą ves Karolina Pakalkė, teatro ir kino edukologė, edukacinių programų „Būk šalia, kol aš dar mažas“,,; „Kokybiško šeimos laiko organizavimas – Family Play Date“ vaikams ir tėvams autorė.
Rodomi įrašai: 1 - 102 637