Dėmesio paslaugų teikėjams! Iki š.m. spalio 15 d. 16 val. vyks paraiškų teikimas. Vėliau pateikti paraiškas galimybės nebus.
Kinas

Edukacinio kino kūrimas (1–4 kl. mokiniams ir 5–8 kl. mokiniams) (Išvažiuojamoji)

Vaikams patinka filmuoti, filmuotis o gal tiesiog norite sužinoti kaip gimsta filmai? Žavi įvairios šiuolaikinės medijos? 1-8 klasių mokinius kviečiame į Edukacinio kino dirbtuves!
Kinas visada palieka savo pėdsakus, tad atsiminimui savo sukurtą filmuką mokiniai gaus DOVANŲ! Kinas puiki vaiko, kuris ieško savęs saviraiškos priemonė, nes KINO DIRBTUVĖSE vaikai gali atrasti, tai kas labiausiai patinka. Kiekvienas atėjęs pabando, filmuoti, vaidinti, kurti scenarijų ar patapti režisieriumi. Vaidyba, bendravimas su įvairiais žmonėmis ir bendraminčiais, kūrybinė veikla, tai viskas ko reikia augti kūrybiškomis asmenybėms. Kinas leidžia vaikams patiems peržiūrų metu pasidžiaugti savo sukurtais darbais, nes jiems nebereikia lipti į sceną ir baimintis, kad pamirš tekstą, tad Kino studija siekia realizuoti vaikų idėjas, leisti jiems atrasti save. Užsiėmimą ves Karolina Pakalkė, teatro ir kino edukologė, edukacinių programų „Būk šalia, kol aš dar mažas“,,; „Kokybiško šeimos laiko organizavimas – Family Play Date“ vaikams ir tėvams autorė.
Kita

"Neatrastas muziejus"

" Neatrastas muziejus" - ekskursija po Klaipėdos universiteto gamtos muziejų , kurios metu vyresnių (9-12) klasių mokiniai turės galimybę kartu su gidu aplankyti skirtingas
ekspozicijas, kuriose sužinos apie Lietuvoje gyvenančius vabalus, drugelius, paukščius ir žinduolius, sužinos daug įdomių mokslinių faktų, padavimų, etologijos pavyzdžių, kokiose bendrijos šie gyvūnai gyvena, išvys įvairių fotografijų ir filmuotos medžiagos. Ekskursijos pabaigoje mokiniai dalyvaus viktorinoje.
Etninė kultūra

Margutis - Šv. Velykų simbolis

Teorinėje dalyje mokiniai susipažįsta su Velykų papročiais ir tradicijomis, su margučių istorija, jų spalvų ir raštų prasme. Gavę padalomąją medžiagą išanalizuoja ornamentų schemas.
Susipažįsta su priemonėmis. Patys karšto vaško pagalba kuria savo ornamentą ant virto kiaušinio. Išmoksta nuvalyti vašką. Namo parsineša savo sukurtą margutį ir padalomąją medžiagą.
Lėlių teatras

Origami lėlių spektaklis "Arklio Dominyko meilė"

Meilė ir draugystė svarbi tema vaikų pasaulyje. Ji padeda augti, pažinti pasaulį, atskleisti save, įsitraukti į įdomias veiklas .Tačiau ne visiems vaikams pavyksta greitai susirasti
draugą, jie bendraudami tarpusavyje patiria sunkumų, nes nemoka įvardinti, išreikšti jausmus. Popierinių (origami) lėlių vaidinimas pagal Vytauto V. Landsbergio pasaką “ Arklio Dominyko meilė” šiuolaikiškai, subtiliai ir kūrybingai pateikia jaunajam žiūrovui meilės temą . Žiūrėdami vaidinimą dalyviai nejučia sutapatina save su veikėjais ir stebėdami jų išgyvenimus labiau pažįsta ir supranta save bei aplinką. Pasakos siužetas stebinantis, paradoksalus. Laukinis arklys Dominykas pamilsta gražią ir truputį aikštingą rugiagėlę. Artėjant žiemai, arklys nuskina rugiagėlę ir paslepia, nes šalna kėsinasi ją sušaldyti, o pats iškeliauja į Afriką. Jo kelionė įdomi ir sudėtinga. Dominykas susitinka baltąją mešką, krokodilą, kupranugarių ir kitokių veikėjų. Pagaliau Dominykas patenka į rugiagėlių pievą, iš kurios kilusi jo mylimoji. Artėjant pavasariui Dominykas grįžta į Lietuvą, nes vėl turi išdygti jo rugiagėlė. Sceninio veiksmo metu du aktoriai ( Kamilė Kondrotaitė ir Liudas Vyšniauskas) pasakodami šią istoriją naudoja įvairių dydžių, formų popierinius lankstinius. Scenografijoje matome įvairius pasaulio žemėlapių vaizdavimo būdus , kurie kelionės metu kinta, keičiasi. Visa tai apjungia subtilūs akvarelės piešiniai ( dailininkė Liuda Liaudanskaitė) ir fortepijono garsai (kompozitorė Aušra Vaštakaitė). Stebėdami lėlių ir objektų judėjimą žiūrovai nejučia įsitraukia į žaidimą, lavina savo fantaziją, kūrybingumą. Spektaklyje yra interaktyvių momementų, kurie įtraukia žiūrovą ir skatina kūrybingai mąstyti kartu ieškant sprendimų. Šis meilės ir kelionių vaidinimas moko meilės ir kūrybos. Spektaklis 2015 metais nominuotas klaipėdietiškam teatralų apdovanojimui "Padėkos kaukė" už geriausią metų spektaklį.
Kinas, Kultūros paveldas

Senųjų kultūrų pėdsakais: nuo šventyklų istorijos iki vabalų ekonomikos (Nuotolinė paslauga)

Pamoka su kinu: akmeniniai Dievų veidai stebi kiekvieną, įžengianti pro užburiančio Angkoro vartus Kambodžoje, kurio rūmų labirintai taisyklinga geometrija pasklinda į keturias pasaulio
šalis, pasitinka šventyklos kaip meno kūriniai, statūs laiptai veda aukštyn į bokštus, nuo kurių žvilgsnis aprėpia didžiausią pasaulyje priešindustrinės eros miestą. Mažai rasime tokių senųjų kultūrų, kurios dingtų staiga, aikštėse nutiltų prašmatnios iškilmės, o šventyklas prarytų medžiai smaugikai. Civilizacijos saulėlydžio sulaukė ir senoji Siamo karalystė Tailande. Stebuklinga vieta: besišypsantis Budos veidas medyje, kurio neapaugo orinės šaknys. Tviskantis karalių auksas: Tailando karalių dinastija. Tajų kultūra – mandagumas, švelnumas ir nuolankumas. Pasaulio religijos: budizmas, hinduizmas – žymiausios šventyklos ir ritualai. Ką reikia žinoti įeinant į šventyklas, kas neįsileidžia kitatikių? Aukos dievams ir vandenynų ekologija. Kaučiuko pramonė Tailande. Kaip atrodo plantacijos, iš medžio tekantis lateksas? Šilkverpių ferma Kambodžoje: lervų vystymosi stadijos, kaip išvyniojamas šilko siūlas, kaip gimsta brangiausi pasaulyje šilko audiniai, kiek uždirba audėjos? Kaip atpažinti natūralų šilką? Kodėl Azijos gyventojai pamėgo vabalus, kirmėles, vorus, svirplius ir kitus „skanėstus“? Etnomofagija Europoje nepriimtina, tačiau paragavus nuomonė keičiasi – virtą kukurūzą primenanti šilkverpio lerva skani ir lietuviams. Kokias pasekmes sukelia šiuolaikinių beraščių karta – 20-metis triračio taksi vairuotojas nemoka perskaityti pavadinimo žemėlapyje. Drėgnieji tropiniai miškai – pamiršk minkštas lietuviškas samanas, jei nori prisėsti – pasikabink hamaką virš termitų bokštų. Filmo trukmė (40 min). Refleksija: diskusija, analizė, vertinimas (5 min). Edukacija: pinigų kolekcija – pasaulio lyderiai ir UNESCO saugomi objektai ant banknotų. Kokie Lietuvos nematerialios kultūros, mokslo ir gamtos objektai, įtraukti į UNESCO sąrašą, įamžinti ant 2 eurų monetos? (5 min).
Kultūros paveldas, Etninė kultūra

"Aš ne molis" išvažiuojamoji edukacija

Edukacijos „Aš ne molis“ tikslas – sudaryti sąlygas vaikams naudojant įvairias kūrybinio darbo technikas pažinti savo krašto kultūros paveldą, bendrauti tarpusavyje, ugdyti toleranciją.
Užsiėmimų metu 5–6 klasių mokiniai supažindinami su regiono istoriniais radiniais. Kūrybinio proceso metu naudodami molį kuria pasirinktą gaminį. Edukacijos metu naudojami įvairūs metodai: pasakojimas, diskusija, minčių lietus, demonstravimas, aiškinimas, stebėjimas , individualus ir grupinis kūrybinis darbas.
Šokis

Šokio spektaklis ,,KAUNAS ZOO" (Nuotolinė paslauga)

Originali choreografija, preciziškai tikslūs šokėjų judesiai, ištreniruoti, neįtikėtinai lankstūs kūnai, prabanga dvelkiantys Kristinos Čyžiūtės kurti kostiumai, Vladimiro Šerstabojevo
šviesų žaismė, čia ir dabar gyvai grojančios kauniečių improvizacinės muzikos grupės “Kaunas Zoo” muzika sukuria pritrenkiantį reginį. Lyg būtum šviesos greičiu atsidūręs Niujorke ar Paryžiuje, kur blizgančiais podiumais žengia patys garsiausi modeliai, pristatantys tokių pat garsių dizainerių naujausias aukštosios mados tendencijas. Minčių niekaip neapleidžia frazės: “Vau!”, “Tobula!”, “Tai bent aukštas lygis!”
Kinas

Istorijos ir meno pamokos kine – filmas „Mes dainuosim“

Kino edukacijos renginys: Lietuvos istorijos pamoka kine su ,,Mes dainuosim’'. Filmo ,,Mes dainuosim’’ peržiūra kine yra inovatyvi edukacinė priemonė, kuri gali būti integruota ne tik į
istorijos bei pilietinio ugdymo, bet ir kitus mokomuosius dalykus. Siūlomo filmo istorija ir siužeto įvykiai, stiprina moksleivių kultūrinį identitetą ir sąmoningumą. Kino kalba pasakojami Lietuvai svarbūs įvykiai ir pristatomos Nacionalinės reikšmės asmenybės ypatingai domina mokyklinio amžiaus žiūrovą, kadangi kino kalba yra universali ir patraukli, šiuolaikiniame skaitmeninių medijų pasaulyje. „Mes dainuosime“ – tai vaidybinis pilnametražis filmas, apie 1991 metų Sausio 13 – osios įvykius Lietuvoje. Filmas pasakoja kelių šeimų istoriją, sausio 12-osios vakarą skubėjusių iš Ignalinos, Klaipėdos, Kauno ir Medininkų, kad galėtų prisidėti ir ginti savo šalies vardą Vilniuje, prie Televizijos bokšto ir Parlamento rūmų. Jie norėjo kartu dainuoti tautines giesmes, sutikti bendraminčius, palaikyti vieni kitus ir kovoti už savo teisėtai išrinktą valdžią ir Lietuvos Respublikos nepriklausomybę.
Kita

Edukacinės dirbtuvės „Žaliomis pėdomis“

Kiekviena tauta – tai istoriškai susidariusi žmonių bendruomenė, turinti bendrą kilmę, istoriją, žemę, kalbą, kultūrą. Tautos istorija parodo žmonijos praeitį, turėjusią įtakos
dabartinėms sukurtoms gyvenimo formoms. Žinodami savo istoriją galėsime geriau suprasti ir vertinti dabartinę savo tautos kultūrą. Rimkų bibliotekoje organizuojamos dirbtuvės „Žaliomis pėdomis“ – mūsų protėvių baltų kultūros, tradicijų, pasaulėžiūros, gyvenimo būdo pažinimas. Žaisdami, ieškodami, tyrinėdami ir kurdami mokiniai susipažins su baltais, vertins ir bandys suprasti jų įtaką dabartiniam lietuvių gyvenimo būdui. Kelionė po mūsų protėvių kultūrą, tradicijas, pasaulėžiūrą, gyvenimo būdą prasidės edukaciniu gamtos keliu. Edukacijos dalyviai, turėdami specialiai parengtas užduotis, ieškos bibliotekoje gyvenančių gyvūnų, augančių augalų. Prie kiekvieno gyvūno ir augalo jų lauks klausimai ir orientyrai, kur ieškoti knygų su atsakymais. Keliaudami bibliotekoje gamtos keliu vaikai atliks dešimt užduočių ir pažins istorinę lietuvių tautą. Visus atsakymus mokiniai reflektuos, aptars su edukatoriais ir savo gautas žinias įtvirtins dalyvaudami virtualioje viktorinoje. Susipažinę su baltų kultūra, pasaulėžiūra, edukacinių dirbtuvių „Žaliomis pėdomis“ dalyviai kūrybinio proceso metu kurs ir gamins amuletus su gyvūnų simboliais. Simboliai keliauja per visą tautos istoriją, pasilikdami ne tik savo istorines reikšmes, bet ir įgaudami naujų. Todėl mokiniai turės pasirinkimą, kokią simbolinę reikšmę turintį amuletą jiems susikurti. Edukacinės dirbtuvės „Žaliomis pėdomis“ – tai priemonė, sujungianti pažinimą ir kūrybą bei puoselėjanti pagarbą gamtai ir knygai, mūsų tautos istorinei ir dabarties kultūrai.
Dailė, Literatūra

Edukacinis užsiėmimas „Komiksų dirbtuvės“ Komiksų centre

Tikslas - skatinant vaikų laisvalaikio užimtumą, praplėsti požiūrį į skaitymą, literatūros įvairovę, komiksų žanrų įvairovę, lavinti kūrybiškumą ir saviraišką, padėti suprasti, kaip
kuriami komiksai, keisti nusistovėjusį požiūrį į komiksus Lietuvoje. Siekiama, kad (1) vaikai, susipažinę su komiksų įvairove, išlaisvintų savo fantaziją ir išmoktų sukurti savo personažą (super herojų), pasakojantį istoriją komiksų kalba; (2) aptariant komiksų kūrimo iššūkius ir galimybes, pristatant sukurtus darbus, vaikai lavintų savo kritinį mąstymą, mokytųsi kūrybiškumo; (3) kuriant komiksus, susipažintų su komiksų medijos unikalumu, populiarinama literatūra, domėtųsi jos skaitymu, lavintų savo kultūrinį sąmoningumą; (4) būtų organizuojamas prasmingas vaikų laisvalaikio užimtumas, informacinio ir skaitmeninio raštingumo lygio augimas, prisidedant prie kūrybingų asmenybių ugdymo, įvairių visuomenės problemų sprendimų ir socialinės integracijos. Komiksų dirbtuvių metu mokiniai susipažins su skirtingų šalių komiksų istorija ir media ir konkrečiais pavyzdžiais. Išbandys naujas ir modernias priemones, profesionalią kompiuterinę įrangą ir grafines planšetes, naudodami ipad‘us ir „Photoshop“ programą kurs komiksus apie super herojus ir pristatys savo sukurtas idėjas. Susipažinę su komiksų kultūra, išmoks pastebėti kultūrinius įvairių šalių skirtumus, panašumus, esančius komiksuose, interpretuoti ir atskleisti gilesnes kūriniuose perteikiamas idėjas.
Rodomi įrašai: 1 - 102 661