Kultūros paso sistema veikia, mokyklos gali vykdyti užsakymus

Siauruko atradimai kiekvienam smalsučiui (5–6 klasėms)

Renginio informacija
Kategorijos: Kultūros paveldas
Skirta klasėms: 5-6
Kaina mokiniui: 2.5 EUR
Renginio trukmė: 60 min.
Galimas mokinių ir juos lydinčių asmenų skaičius vienoje teikiamoje paslaugoje: 15 - 30
Organizatorius
A. Baranausko ir A. Vienuolio-Žukausko memorialinis muziejus
a.vienuolis@gmail.com
+370 612 81067
Renginio adresai:
  • Anykščių r. sav. Anykščiai Stoties g. 4B
Paslaugų teikėjo pastaba: Jums geriausiai tinkamą programos laiką siūlome iš anksto suderinti el. paštu a.vienuolis@gmail.com arba telefonu.
Aprašymas

Programos edukatorius pasitinka vaikus, atvykusius į Anykščių siaurojo geležinkelio stotį. Pagal metų laiką ir oro sąlygas perone arba Siauruko muziejaus ekspozicijoje pasisveikinama, susipažįstama, simboliniais klausimais patikrinama, kiek konkretūs moksleiviai yra pažinę geležinkelius kaip vieną iš transporto priemonių, vaikai skatinami pasidalinti, kur ir kada jie yra matę ar važiavę traukiniais. Edukatorius, pakvietęs programos dalyvius sėsti į rankinę dreziną su prikabintu vagonėliu, demonstruoja jos veikimo principą ir siūlo išbandyti pačią šią paprasčiausią bėginę transporto priemonę. Aiškinama rankinių riedmenų paskirtis seniau ir dabar, kartu su programos dalyviais svarstoma, kaip tokie riedmenys palengvino žmonių gyvenimą, ką reikėtų daryti kitaip ir sunkiau, jei jų nebūtų. Programos dalyviai rankine drezina važiuoja į riedmenų paviljoną, pakeliui išbandydami ir keleivio, ir tokios drezinos „mašinisto“ patirtis. Su moksleiviais diskutuojama apie tai, kokio tarpusavio bendravimo reikia, kad keli „mašinistai“ įstengtų suderinti savo veiksmus ir drauge priverstų dreziną greičiau riedėti, aiškinami draugiškumo ir bendradarbiavimo privalumai. Riedmenų ekspozicijoje programos dalyviams pristatomos skirtingos transporto priemonės, irgi riedančios bėgiais, aiškinami jų tarpusavio skirtumai: kas iš matomų eksponatų gali riedėti savarankiškai, o kitus kažkas turi būtinai tempti. Žaisdami istorinį žaidimą, programos dalyviai savarankiškai bando nuspręsti, kurie eksponatai pagal išorinius matomus požymius geležinkeliuose buvo naudojami seniau, kurie buvo sukurti ir naudojami vėliau, aiškinamos technikos raidos priežastys. Susibūrusiems stoties pastate programos dalyviams edukatorius trumpai apibūdina geležinkelio kaip transporto sistemos veiklą, paaiškina geležinkelių tarnautojų vaidmenis šioje veikloje, parodo jų skiriamuosius ženklus. Programos dalyviai atlieka jiems skirtą užduotį – savarankiškai išrenka stoties viršininko kabinete patriotinius eksponatus...

Kultūros paso paslaugas gali rezervutoti/užsakyti tik mokyklos vadovo paskirtas asmuo - koordinatorius. Norėdami sužinoti koordinatoriaus kontaktus, spauskite čia.
Renginio kalendorius
Norėdami užsakyti paslaugas turite prisijungti .

Grįžti