Edukacinis užsiėmimas „Kaip atsiranda perlas?“

Renginio informacija
Kategorijos: Literatūra,Kita
Skirta klasėms: 1-2
Kaina mokiniui: 5 EUR
Renginio trukmė: 45 min.
Plačiau: www.muziejus.lt
Galimas mokinių ir juos lydinčių asmenų skaičius vienoje teikiamoje paslaugoje: 15 - 30
Organizatorius
Lietuvos jūrų muziejus
edukacija@muziejus.lt
+370 659 21932
Paslaugų teikėjo pastaba: * Edukacinės programos turinys tinka ir 3 kl. moksleiviams Visomis edukacinių programų vedimo dienomis yra galimybė aplankyti muziejų. Užsisakius šį edukacinį užsiėmimą, papildomai mokėti už edukacines paslaugas ir bilietus į muziejų nereikia.
Aprašymas

Istorijos apie perlus yra apaugusios daugybe mitų bei pasakojimų: vieni teigia, jog perlai atsirado iš Ievos ir Adomo ašarų, kiti – jog perlai turi mistinių galių, kurios gali net pražudyti. Edukacinio užsiėmimo metu pateikiami tikri faktai apie perlo gimimą, augimą, jo namelį – perluotę. Užsiėmimo metu atliekamas neįtikėtinas bandymas, kurio pabaigoje užgimsta perlas ir... saldainis kiekvienam užsiėmimo dalyviui. Užsiėmimo tikslas: • Aiškinantis, kaip ir kur susiformuoja perlas, kuo dirbtinis perlas skiriasi nuo natūralaus, ugdomas suvokimas, kaip svarbu „perlą“ auginti savyje. Užsiėmimo uždaviniai: • Padėti suvokti perlo susiformavimo kelią taikant technologijų, dailės pamokų elementus. • Mokyti atpažinti „perlus“ artimųjų žmonių charakteriuose, darbuose. • Skirti dirbtinio ir natūralaus perlo vertę gamtoje ir žmonių gyvenime. Edukacija susideda iš kelių etapų: pradžioje vaikai suintriguojami, sužadinamas smalsumas kartu su edukatoriumi apsibrėžti užsiėmimo temą. Vaikai raginami klausti, spėti, siūlyti ir atspėti temą. Vystant užsiėmimo temą, integruojama literatūra, prisimenamos legendos ir padavimai. Antroje edukacinio užsiėmimo dalyje pateikiamos praktinės užduotys: statomas perlo namas, atliekamas bandymas, kurio metu mokiniai pasigamina šokoladinius perlus. Šio užsiėmimo metu galima pamatyti ir paliesti ir patį brangiausią perlą pasaulyje. Edukacijos tikslas – skatinti asociatyvų vaikų mąstymą, mokyti juos ieškoti sąsajų tarp gamoje ir jų gyvenime vykstančių procesų. Skatinant smalsumą, natūralų domėjimąsi supančia aplinka, vaikai kviečiami tyrinėti gamtos pasaulyje vykstančius procesus ir lyginti juos su savo artimiausia aplinka. Ko reikia, kad užaugtų gražus didelis ir vertingas perlas? Kiek laiko jam reikia subręsti? O ko reikia, kad užaugtų ir kaip asmenybė susiformuotų žmogus? Kokių sąlygų reikia, kad žmogus taptų „perlu“?

Kultūros paso paslaugas gali rezervutoti/užsakyti tik mokyklos vadovo paskirtas asmuo - koordinatorius. Norėdami sužinoti koordinatoriaus kontaktus, spauskite čia.
Renginio kalendorius
Norėdami užsakyti paslaugas turite prisijungti .

Grįžti