Literatūra, Dramos teatras

Dramos laboratorija “Jei būčiau personažas arba autorius”

Dramos laboratorijos “Jei būčiau personažas arba autorius” metu bus skaitomi 5-9 klasių moksleivių amžiaus grupei skirti lietuvių ir užsienio autorių trumpieji dramos kūriniai, kartu su
moksleiviais analizuojami jų personažai, o galiausiai – aptariami pjesės autoriaus, kaip menininko pasirinkimai.
Šokis, Dramos teatras

Terapinis muzikinis judesio spektaklis-ritualas "7 RATAI" (išvažiuojamasis)

Muzikinis judesio spektaklis-ritualas vaikams “7 Ratai” Patirkite nekasdieniškas būsenas terapiniame muzikiniame judesio spektaklyje-rituale 7 RATAI. Skambant gyvai atliekamai
autentiškai lietuvių liaudies vokalinei, sutartinių bei tautinių instrumentų (kanklių, skudučių) muzikai, kartu su spektaklio kūrėjais įsijungsite į meditatyvias ritualines apeigas ir žaidimus. 7 RATAI – tai kelionė per 7 skirtingas spalvas, garsus, kokybes, būsenas, ritualines apeigas. Tai smagumas drauge su aktoriais patirti, kaip paprasti kasdieniai ritualai, žaidimai, dainos ir pasakos gali tapti nekasdieniškais patyrimais ir bendryste. Šiuolaikinio ir liaudies šokio junginys, video animacijos, žaidimas objektais, autentiški instrumentai ir gyvas daugiabalsis dainavimas šiame spektaklyje kuria smagų žaidybišką ritualą. Vaikai ir suaugusieji čia įtraukiami į muzikavimą, judesį, mielas pramogas, o visa tai kartu tampa šiuolaikiška bendrystės ir harmonijos terapija.
Dramos teatras, Etninė kultūra

Spektaklis "Milžinas Mažylis" (Nuotolinė paslauga)

Spektaklis 5-10 m. vaikams MILŽINAS MAŽYLIS pagal vaikų ir paauglių rašytojos Kotrynos Zylės pirmąją knygą MILŽINAS MAŽYLIS (2014 m.) Kviečiame vaikus kartu su mitiniu herojumi Milžinu
Mažyliu sukurti Lietuvos kultūrinį žemėlapį – istorinius objektus, po kuriuos vėliau bus galima ne tik pakeliauti teatro scenoje, bet ir drauge su tėveliais juos atrasti kelionių po Lietuvą metu! MILŽINAS MAŽYLIS – žinomos legendos, padavimai ir mitai apie Lietuvos krašto kultūros ir gamtos objektus – kaip atsirado Kernavės piliakalniai, Glėbo ežeras, Vokės upė, Plauskinių kaimas ar Kuršių nerija? Spektaklio herojus – Milžinas, kurį tėvai nusprendžia pavadinti Mažyliu. Jis kartu su tėvais gyvena netoli Vilniaus, tačiau toks gyvenimas jam atsibosta. Milžinas Mažylis leidžiasi į kelionę po Lietuvą, kurios metu susipažįsta su įvairiais mitiniais herojais. Spektakliu kūrėjai siekia pristatyti Lietuvos kultūrinį ir gamtinį žemėlapį, parodyti, kiek daug įdomių vietų, objektų čia esama, paskatinti vaikų norą keliauti, pažinti Lietuvos kraštą, o taip pat įtraukti į keliones ir krašto pažinimą ir savo tėvelius. Spektaklis pasakoja skirtingų objektų atsiradimą. Kiekvienas objektas – ar tai būtų medis, kalnas ar upė – turi savo istoriją. Spektaklio kūrėjai kviečia jas išgirsti ir kartu kurti Lietuvos mitinį pasaulį! Režisierė Eglė Kižaitė žinoma kaip spektaklių vaikams ir paaugliams kūrėja. Režisierei svarbus spektaklių edukacinis, socialinis aspektas: „Man norisi užmegzti dialogą su visuomene, edukuoti, sukurti socialinį estetinį reiškinį“, – viename interviu teigė menininkė. Eglė Kižaitė yra „Vėjų teatro“ įkūrėja. Šio teatro spektaklių pagrindinė tema – draugystė. Per ją yra skatinama susitapatinti su spektaklio personažu, ugdyti atjautą, empatiją, įsijautimą į kito išgyvenimus. Režisierė – Eglė Kižaitė Aktoriai: Danas, Karolina / Gabrielius Spektaklio metu kuriamas gyvas garsas.
Dramos teatras, Kita

Spektaklis „Superherojai“

Ar superherojais gimstama ar tampama? Kaip būti herojumi sau pačiam? Kokiais autoritetais sekti? Kaip tapti geresne savo paties ar pačios versija? Kaip išgyventi patyčias? Kas yra
draugystė ir meilė? Kaip nebijoti svajoti ir visada išlikti savimi? Šiuos ir kitus klausimus kelia spektaklis „Superherojai“. Spektaklis sukurtas pagal tikras istorijas. Dramaturgė Gabrielė Labanauskaitė ir režisierė Loreta Vaskova bendravo su 15-18 m. jaunuoliais ir jaunuolėmis iš skirtingų Lietuvos miestų ir miestelių – nuo sėdinčių bibliotekoje iki esančių įkalinimo įstaigose – ir sukūrė personažus, kurie prabilo apie tai, kas aktualu paaugliams. Nė viena istorija nėra vienoda, kadangi visi esame skirtingi. Spektaklis neketina teisti, moralizuoti ar mokyti, kas yra teisinga ar neteisinga. Kūrėjai nori atverti langą į kitokią realybę, kurioje galbūt pamatysime patys save ir lengviau suprasime kitus.
Dramos teatras, Kita

Interaktyvus edukacinis spektaklis "Iš kur aš?"

IŠ KUR AŠ? Interaktyvus edukacinis spektaklis 5-8 metų vaikams, kurio metu jie sužinos visą tiesą apie savo atsiradimą Vaikas smalsauja: „Iš kur aš atsiradau?“, o Jūs nedrįstate ar
nežinote kaip apie tai kalbėti? Kauno miesto kamerinis teatras siūlo išeitį, palengvinsiančią tėvų ir pedagogų dalią kalbėti šia „nepatogia“ tema. Atveskite vaiką į pažintinės edukacijos spektaklį IŠ KUR AŠ? ir leiskite jam išsiaiškinti visą tiesą apie savo atsiradimą, pasitelkiant teatrinio stebuklo magiją! Kartu su pagrindiniu personažu daktaru Gūglu ir šešėlių paslaptis išmanančiais jo asistentais spektaklio metu vaikai sužino savo atsiradimo procesą, lavina stambiosios, smulkiosios motorikos, socialines, kūrybines ir pažintines kompetencijas, ugdo motyvaciją įsitraukti į veiksmą. Diskusijos su daktaru Gūglu metu vaikai garsiai išsako savo nuomonę, užduoda klausimus ir kartu atranda atsakymą. Spektaklio režisierė Raimonda Kimbraitė įsitikinusi, kad su vaikais galima kalbėti apie viską. Pasak kūrėjos, svarbu, kad jie žinotų tikslius savo kūno dalių pavadinimus, suvoktų, kad kūnas ir visos jo dalys yra svarbios, reikalingos, gerbtinos. Žinotų fiziologinius moters ir vyro skirtumus, gebėtų įvardinti vaiko atsiradimo žingsnius. Vaikai turėtų žinoti, kad jie nėra atnešti gandro, rasti kopūstų lauke ar nusipirkti turgelyje. Apipindami vaiko atsiradimą mitais ir pasakomis skatiname juos ieškoti atsakymų virtualioje erdvėje, kur informacijos turinys ne visada tinkamas vaikams. Vaikų atsiradimo „paslaptis“ atskleidžia aktorius-pedagogas Vytautas Gasiliūnas bei rankų šešėlių teatro „Budrugana Lietuva“ aktorių: Eglės Agotos Matulytės ir Martyno Tomo Gucevičiaus kuriamas sceninis veiksmas, pažinti save ir įsijausti į kito emociją padeda kompozitoriaus Raimundo Eimonto kurta muzika.
Dramos teatras, Kita

Interktyvus spektaklis "2-osios Laiptinės Respublika"

2-osios Laiptinės Respublika - interaktyvus edukacinis spektaklis jaunimui. Spektaklio metu mokiniai kartu su pjesės personažais kurs savo valstybę. Ši aktyvi valstybės simuliacija
įtrauks vaikus dalyvauti, kurti naujas gyvenimo taisykles, kvestionuoti jau seniai nusistovėjusias. Skatins žiūrovus būti pilietiškais, mąstyti apie savo pasirinkimus. Spektaklio metu mokiniai išgyvens politinių rėžimų kaitas, ieškos sprendimo būdų, bus skatinami išsakyti savo nuomonę. Šioje kelionėje bus 3 personažai, kurie padės žiūrovams susitapatinti su situacija bei sekti istoriją. Visi šie personažai yra 14-15 metų paaugliai.Visi kartu išgyvens valstybės sukūrimą, kylimą bei skilimą. Dalyvavimas teatriniame vyksme leidžia jauniems žiūrovams jausti, mokytis kuriant ir žaidžiant.
Literatūra, Dramos teatras

Dramos laboratorija “Jei būčiau personažas arba autorius” (Nuotolinė paslauga)

Dramos laboratorijos “Jei būčiau personažas arba autorius” metu bus skaitomi 5-9 klasių moksleivių amžiaus grupei skirti lietuvių ir užsienio autorių trumpieji dramos kūriniai, kartu su
moksleiviais analizuojami jų personažai, o galiausiai – aptariami pjesės autoriaus, kaip menininko pasirinkimai.
Muzika, Dramos teatras

Vizualinis gyvos muzikos spektaklis "KAFKA INSOMNIA"

,,Spalio 2. Bemiegė naktis. Jau trečia iš eilės. Aš greitai užmiegu, bet po valandos prabundu, lyg būčiau įkišęs galvą į nesamą skylę. Nuo tada visą naktį iki penkių tarsi miegu, tačiau
tuo pat metu ryškūs sapnai neleidžia užmigti. Aš formaliai tarsi miegu greta savęs, o pats tuo metu turiu grumtis su sapnais." (Dienoraščiai. 1910–1923, Franz Kafka). Vizualinis gyvos muzikos spektaklis ,,KAFKA INSOMNIA" pasakoja sapniškai realistišką čekų rašytojo Franco Kafkos vienos nemigos nakties istoriją. Šiuolaikinio lėlių teatro, draminės vaidybos, videoprojekcijų, gyvos muzikos bei garsinių manipuliacijų pagalba kūrėjai gilinsis į paranojišką ir kerinčią legendinio čekų autoriaus kūrinių atmosferą bei pagrindines rašytojo gyvenimo peripetijas. Eksperimentinis, posdraminis spektaklis perteikiamas per šiuolaikinio vizualaus teatro formą, nuneš į F. Kafkos pasaulį bei jo edukacinį turinį.
Muzika, Dramos teatras

Terapinis muzikinis judesio spektaklis-ritualas "7 RATAI"

Muzikinis judesio spektaklis-ritualas vaikams “7 Ratai” Patirkite nekasdieniškas būsenas terapiniame muzikiniame judesio spektaklyje-rituale 7 RATAI. Skambant gyvai atliekamai
autentiškai lietuvių liaudies vokalinei, sutartinių bei tautinių instrumentų (kanklių, skudučių) muzikai, kartu su spektaklio kūrėjais įsijungsite į meditatyvias ritualines apeigas ir žaidimus. 7 RATAI – tai kelionė per 7 skirtingas spalvas, garsus, kokybes, būsenas, ritualines apeigas. Tai smagumas drauge su aktoriais patirti, kaip paprasti kasdieniai ritualai, žaidimai, dainos ir pasakos gali tapti nekasdieniškais patyrimais ir bendryste. Šiuolaikinio ir liaudies šokio junginys, video animacijos, žaidimas objektais, autentiški instrumentai ir gyvas daugiabalsis dainavimas šiame spektaklyje kuria smagų žaidybišką ritualą. Vaikai ir suaugusieji čia įtraukiami į muzikavimą, judesį, mielas pramogas, o visa tai kartu tampa šiuolaikiška bendrystės ir harmonijos terapija. Režisierius(-ė): Ieva JACKEVIČIŪTĖ Aktoriai: Saulė Sakalauskaitė, Greta Šepliakovaitė, Marius Gotbergas, Raimondas Klezys/Mantas Bendžius. Kostiumų dailininkė ir scenografė: Indrė Pačėsaitė Video projekcijų autorius: Tautvydas Rasiulis
Literatūra, Dramos teatras

Dramos laboratorija “Jei būčiau personažas arba autorius” (Nuotolinė paslauga)

Dramos laboratorija „Jei būčiau personažas arba autorius“ – tai įtraukiantys draminiai tyrinėjimai moksleiviams. Čia mokiniai susipažįsta ne tik su drama, jos kūrimo principais, bet ir
patys, kartu su aktoriais, skaito pjesių ištraukas, analizuoja veikėjų poelgius ir aktyviai įsitraukia į tyrinėjimo procesą. Edukacijos metu stengiamasi, kad mokiniai ne tik stebėtų ir klausytų, bet ir patys dalyvautų, kalbėtų, klaustų ar net žaistų žaidimus. Edukaciją užbaigiame interaktyvia Kahoot viktorina, įtvirtiname įgytas žinias. Apie sudėtingus dalykus kalbame paprasta, mokiniams suprantama kalba. Taip draminio kūrinio žanras tampa labiau atpažįstamas ir patrauklesnis. Analizuojamos pjesės yra parašytos jaunų dramaturgų, o jų tematikos atspindi šiuolaikinio jaunimo problemas. Edukacijos metu stengiamasi ne tik supažindinti su dramos kūriniu ir jo subtilybėmis, bet ir sužadinti jaunimo potencialą kurti ir būti kūrybiškiems.
Rodomi įrašai: 1 - 1015