DĖMESIO! Vadovaujantis LRV 2020-10-21 nutarimo Nr. 1160 „DĖL VALSTYBĖS LYGIO EKSTREMALIOSIOS SITUACIJOS PASKELBIMO“ PAKEITIMO“ 4.2.1.1.5. punktu Kultūros paslaugos/renginiai š.m. spalio 26-lapkričio 8 d. negali būti vykdomi.
Literatūra, Etninė kultūra

Gyvybės medis lietuvių mitologijoje ir liaudies mene

Didžiausias dėmesys programoje skiriamas Gyvybės medžiui. Koks jo įvaizdis, kokios interpretacijos lietuvių mitologijoje bei mene. Kur galime pamatyti Gyvybės medį? Kokie dar yra
pavadinimai (Pasaulio medis, Visatos medis, Kosminis medis, Aušros medis). Parodoma, kur jį galime atpažinti: gyvenamųjų namų puošyboje, buities rakanduose, audiniuose, drožyboje, kitur. Grupėse mokiniai atlieka užduotis. Žaidimo - dėlionės pagalba mokoma sumodeliuoti tradicinį gyvybės medį, šiuolaikinių technologijų pagalba - komponuoti ir sukurti savo Gyvybės medžio eskizą.
Literatūra, Etninė kultūra

Gyvybės medis lietuvių mitologijoje ir liaudies mene

Didžiausias dėmesys programoje skiriamas Gyvybės medžiui. Koks jo įvaizdis, kokios interpretacijos lietuvių mitologijoje bei mene. Kur galime pamatyti Gyvybės medį? Kokie dar yra
pavadinimai (Pasaulio medis, Visatos medis, Kosminis medis, Aušros medis). Parodoma, kur jį galime atpažinti: gyvenamųjų namų puošyboje, buities rakanduose, audiniuose, drožyboje, kitur. Grupėse mokiniai atlieka užduotis. Žaidimo - dėlionės pagalba mokoma sumodeliuoti tradicinį gyvybės medį, šiuolaikinių technologijų pagalba - komponuoti ir sukurti savo Gyvybės medžio eskizą.
Dailė, Etninė kultūra

Baltų raštai ir ženklai

Simboliai, kaip sutartiniai ženklai, išreiškiantys tam tikrą sąvoką ar idėją, yra viena pagrindinių sudedamųjų komponentų mūsų šalies tautodailėje. Lietuvių liaudies simboliuose
užkoduotas tautos kultūros mąstymas, gilios tradicijos ir papročiai amžiais buvo saugoti šeimos ir perduodami iš kartos į kartą. Unikali lietuvių liaudies simbolika lydėjo žmogų visuose gyvenimo etapuose, nuo gimimo iki mirties, saugodama jį, nešdama sėkmę arba suteikdama trokštamų savybių. Simbolių jėga tikėta nuo gilios senovės, todėl jų įtaka žmogui buvo tikrai nemaža. Ne veltui visi žmogaus kurti, buityje naudojami daiktai, namai ir drabužiai buvo puošiami teigiamais, sakralinę reikšmę turinčiais simboliais. Daiktų dekoravime ir puošyboje nuo priešistorės laikų pirmykščiai žmonės naudojo simbolius kaip užkoduotą žinią ateities kartoms, tai lėmė susiformavusį glaudų ryšį tarp amato ir jame naudojamos simbolikos. Programos dalyviams ne tik bus pateikiama informacija apie lietuvių liaudies simboliką, bet ir sudarytos galimybės patiems šių simbolių motyvais pasigaminti personalizuotus mairškinėlius trumpomis rankovėmis.
Fotografija, Literatūra

„STOP kadras literatūroje“

„STOP kadras literatūroje“ – tai edukacinė programa, skirta 4-10 klasių mokiniams, parengta siekiant ugdyti mokinių kūrybiškumą, bendruosius gebėjimus, gerinti skaitymo bei
skaitmeninius įgūdžius, domėtis literatūra. Programos metu vaikai bus supažindinami su sustabdyto kadro animacijos rūšimi. Jie bus mokomi kurti animacinius filmus, kurdami savo personažus naudojant menines priemones (piešiant, tapant, lipdant, klijuojant, fotografuojant) ir montažą, pagal pasirinkto literatūtos kūrinio ištrauką.. Vėliau sukurti vaizdai bus skaitmeninami bei įkeliami į specialią animacijai skirtą programą, adaptuojamas tekstas, kurį vaikai patys įgarsins. Literatūros kūrinys bei jo ištraukos pasirenkamas pagal dalyvių poreikius, iš anksto suderinus su lydinčiu vadovu.
Kultūros paveldas, Kita

Papildytos realybės edukacinė programa

Programos, skirtos 3-7 klasių mokiniams, metu naudojant naujus, paveikius mokymo metodus, siekiama geriau pažinti Lietuvos bei Europos istoriją ir kultūrą , nes kiekvienos šalies
istorija yra Europos istorijos dalis, kultūros paveldas. Istoriniai pastatai, pilys, rūmai, paminklai, tradicijos yra didžiausia kiekvienos šalies vertybė. Šioje programoje papildytos realybės (QR) pagalba, nuskaičius kodą išmaniuoju telefonu ar planšetiniu kompiuteriu, mokiniai aplankys aplankys žymiausias Lietuvos bei Europos istorines vietas. Virtualios kelionės vietos iš anksto derinamos su lydinčiais mokytojais, siekiant programos integralumo su bendrojo ugdymo programų turiniu. Programos pabaigoje, mokiniai, naudodami mobiliuosius įrenginius, mokiniai mokomi susikurti QR kodą (užšifruoti vaizdinę ar rašytinę medžiagą, kad ja galėtų naudotis kiti).
Rodomi įrašai: 1 - 55